Jak zmniejszać ryzyko nadmiernego usprawiedliwiania lub karania za objawy?
Jak wspierać opiekunów dziecka z ADHD?
Na czym się skoncentrować we współpracy z dzieckiem z ADHD?
Od czego zacząć? Na jakich działaniach skupić się na początku a jakich później?
psycholodzy, pedagodzy, studenci psychologii, pedagogiki
dla rodziców dzieci
w spektrum
podstawy oddziaływań w różnych środowiskach dziecka
podstawowa wiedza o behawioralnych oddziaływaniach
jak się za nią zabrać?
od czego zacząć?
jak prowadzić?
ważne elementy na, które warto zwrócić uwagę
polecane programy, które niosą wsparcie rodzicom i całym rodzinom
Szkolenie odbędzie się w formie zdalnej. Po zakupie otrzymasz link do szkolenia, które odbędzie się 20.03 godz. 19.00
Po szkoleniu na platoformie: szkolenia.regulatio.pl Umieszczone zostanie nagranie
Nagranie dostępne będzie przez 3 miesiące
Otrzymasz skrypt z najważniejszymi aspektami szkolenia oraz bibliografią. Na platformie: www.szkolenia.regulatio.pl będzie możliwość pobrania zaświadczenia
psycholożka i certyfikowana terapeutka poznawczo-behawioralna (nr cert 910). Od 12 lat wspiera osoby neuroróżnorodne, a od 10 szkoli specjalistów i rodziców. Przez 4 lata była organizatorem obozów terapeutycznych dla dzieci i młodzieży. Na co dzień prowadzi psychoterapię poznawczo-behawioralną dzieci, młodzieży i dorosłych, należy do Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczej i Behawioralnej.Wierzy w nieograniczony potencjał człowieka i EBM.
Jeśli nie znasz Marty, a jesteś ciekawa_y w jaki sposób prowadzi wykłady, to możesz posłuchać ciekawego podcastu z jej udziałem (klik)
Cena obowiązuje do 17.02
Potem cena rośnie do 239zł!
Najniższa cena produktu w ciągu 30 dni: 209 zł
Oszczędzasz 60 zł w pakiecie!
Tak! Szkolenie nie odbywa się na platformie Facebooka. Wszystkie materiały dostępne są na platformie: www.szkolenia.regulatio.pl
Tak. Jeśli potrzebujesz faktury proformy lub takiej z dłuższym okresem płatności odezwij się na: kontakt@regulatio.pl
Otrzymujesz dostęp do 3h nagranych materiałów oraz pdfów na okres 3 miesięcy od dołączenia .
W skład szkolenia podstawowego o ADHD wchodzi:
*czym jest i czym nie jest ADHD kryteria diagnostyczne
*obraz kliniczny w zależności od wieku powikłania ADHD
*współwystępowanie innych wyzwań zalecenia: z kim i jak pracujemy?
*drabina interwencji.
jak się zmieniają
*zalecenia w zależności od wieku. “okulary na objawy” – kluczowe strategie
*polecana literatura